Süper Lig’de 2026-2027 Sezonu Harcama Limitleri Açıklandı! Zirvede Galatasaray Yer Aldı
SPORSüper Lig’de 2026-2027 sezonu öncesi kulüplerin harcama limitleri belli oldu. Açıklanan rakamlara göre en yüksek bütçe hakkına sahip takım Galatasaray olurken, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor’un limitleri de duyuruldu.
Trendyol Süper Lig’de 2026-2027 sezonu öncesinde kulüplerin harcama limitleri açıklandı. Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren takımların transfer ve kadro planlamalarında önemli rol oynayacak limitlerde, zirvede Galatasaray yer aldı.
Türkiye Futbol Federasyonu tarafından açıklanan verilere göre, son dört sezonun şampiyonu Galatasaray’a 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL harcama limiti tanındı.
Sarı-kırmızılı ekibi 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip etti. Beşiktaş’ın harcama limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlenirken, Trabzonspor’a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL limit verildi.
Belirlenen rakamlar, kulüplerin yeni sezon transfer çalışmaları, oyuncu maaş bütçeleri ve finansal planlamaları açısından önemli bir kriter olacak.
Süper Lig ekipleri, kendilerine tanınan harcama limitleri doğrultusunda kadrolarını güçlendirmek için çalışmalarını sürdürecek.
İlginizi Çekebilir